FAQ - často kladené otázky

Jaké druhy stříbrných šperků nabízí váš eshop?

  • Naš eshop nabízí širokou škálu stříbrných šperků, včetně náušnic, náhrdelníků, náramků a přívěsků. Naše kolekce zahrnuje jak klasické, tak i moderní designy, které se hodí pro každou příležitost.

Jaký je původ stříbra použitého ve vašich špercích?

  • Veškeré stříbro použité ve špercích pochází od důvěryhodných a certifikovaných dodavatelů. Naše stříbro je 925/1000 ryzí stříbro, což značí, že obsahuje 92,5 % čistého stříbra a 7,5 % jiných kovů, obvykle mědi.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

  • Dodání zboží obvykle trvá 1-3 pracovní dny v rámci České republiky.

Jaké platební metody akceptujete?

  • Přijímáme platební karty, bankovní převod a platbu dobírkou.

Jaké jsou náklady na dopravu?

  • Pro více informací o dopravě se dozvíte zde

Jaký je váš záruční a reklamační řád?

  • Na všechny naše stříbrné šperky poskytujeme záruku na výrobní vady po dobu 24 měsíců od data nákupu. Pokud jste s nákupem nespokojeni nebo jste obdrželi vadný produkt, kontaktujte nás prosím a rádi vám pomůžeme.

Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží?

  • Pokud nejste spokojeni s nákupem nebo potřebujete zboží vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu a se všemi doklady. Pro více informací o vrácení nebo výměně navštivte naši stránku s podmínkami vrácení a výměny.

Jak se starat o stříbrné šperky?

  • Stříbrné šperky mohou časem tmavnout nebo ztrácet lesk. Pro zachování jejich krásy a lesku doporučujeme následující péči:
  • Čistěte šperky pravidelně měkkým hadříkem nebo speciálním čisticím prostředkem pro stříbro.
  • Uchovávejte šperky v suchém prostředí a mimo přímé sluneční světlo.
  • Vyhněte se kontaktu se šperky s chemikáliemi, jako jsou parfémy, kosmetika nebo čisticí prostředky.
  • Nenoste šperky do vody, zejména chlorované nebo slané, a odstraňte je před koupáním nebo mytím rukou.

Nabízíte dárkové balení?

  • Ano, nabízíme dárkové balení pro všechny naše šperky.

Jak mohu získat slevy a akční nabídky?

  • Chcete-li získat informace o slevách, akčních nabídkách a novinkách, doporučujeme sledovat nás na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram.

Jak se mohu obrátit na zákaznickou podporu?

  • Pokud máte dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, e-mailem nebo telefonicky. Naše zákaznická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00.

Mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?

  • Pokud potřebujete zrušit nebo změnit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit nebo upravit podle vašich požadavků. Pokud už byla objednávka odeslána, budete muset počkat, až zboží dorazí, a poté provést vrácení nebo výměnu.